Adetimden 10 gün önce sağlık ocağina gidip idrar vermiştim doktor kum döküyorsın ve idrar yolu enfeksiyonu olmuşsun ilaç verdi ve ürolojiye gözükmemi söyledi tek kulllanımlık ilaç arti antibiyotik verdi o ara üroloji doktoruna da gözüktüm kum için çok ileri değil dedi ultrasyon gün aldım adetim bitince vajinada çok hafif yanma ve kaşıntı oldıu bende sirkeli su ile yıkıyorum hep sizce neden oldu ilaçta kullandım ama eşimde gitti idrar verdi onda bişey yok benim bu enfeksiyon tekrarladi mi acaba😏