Suleekrtp Merhaba kızla Son adet tarihim 18 nisan ve hala regl olmadım. Normaldede düzensizim pcos var ama hiç böyle olmazdı. Bir çok test yaptım ama sonuç negatif sizce gebelik olsa çıkarmıydı? Yada geç döllenme olsa idrarda gözükürmüydü :(
Omay0707 Suleekrtp çoktan gözükmeliydi kuzum 10 nisan benim 10 haftalık bebek şuan yani en kötü 4 haftalık vs olmalı şuan bence bi doktora git önemli olabilir
Elifnrcn Suleekrtp umutlandırmak istemem ama ben bu forumda çok okudum testte çıkmayıp kanda çıkanı 😀
esmaozdemir76 Suleekrtp geç döllenme de olsa şimdiye kadar testlerde mutlaka çıkardı canım sen yine bı doktora görün
Suleekrtp Omay0707 mantıklı olan doktora gitmek ama arayış içerisinde olunca insan sağlıklı düşünemiyor :/ sağlıkla al kucağına canım inşallah bebişini 🥰
Omay0707 Suleekrtp en güzeli pco oludugunu dediginde hemen kan ister zaten bütün şüpheler biter umutsuz da olma herşey mümkün pco da😂