kızlar merhaba Haziranda femara başladım 7 gün kullandım ve 7 Haziranda ovitrelle iğnesi vurundum. 17 sinde yani dün erken gebelik testi yaptım. Silik çizgi çıktı. Kan testi verdim betam 32 çıktı. İğnenin yanıltması olabilir mi boşuna umutlanmak istemiyorum