Rmysa0308 krem sürmene rağmen geçmiyosa ilaçların yan etkisi olabilir,4 ay boyunca kaşıntıdan ağlayarak uyandım gitmediğim doktor bölüm kalmadı ama bi sonuç bulunamadı,izne çıkarken ilacımı evde unutmuşum vve 4 gün kullanamadım,4günde farkettimki kaşınmıyorum ilaca tekrar başlamadım şuan 1 aydır hiç kaşıntım yok,ilaclarınızın etkilerini takip edin..tabi kilo alımından olan kaşıntı değilse