Miraz Kızlar merhaba 38 haftam Sabah uyandım böyle adet olacakmışım gibi bir his var . Bir halsizim vücudumda değişik bir his var yorgunum üşüme geliyor arada acaba doğum belirtisi mi?
Orsem Miraz bende de oluyor bizde 37+1 adet sancısı gibi sancı soğuk ter döküyorum ayaktaysam uzanıyorum uzanıyorsam kalkıp geziyorum sonra o sancı geçince çok tatlı bi uyku geliyor
GamzeGuzeller 38+3 olarak bazen direk regl ağrısı çekiyorum sonra geçiyor sanırım bunlar yalancı sancılarmış
mmiross Aynı his bende de var, kasık ve bel ağrısı uyku hali yorgunluk, yemek aklıma bile gelmiyor huzursuz stresliyim. Sezeryane gün aldık pazartesiye. Ama sanki normal yoldan gelecekmiş gibi bir his var içimde, her an nişan gelecekmiş gibi düşünüyorum
Miraz Hemen doğmasıni istiyorum artık doğum korkusu da gidiyor sabırsızlıktan. Ve şu beyinen vücuden yorgunluğum gecsin istiyorum