Üç yumurtam büyümüştü biri 19mm olmuştu ondan umutluyum diğerleri yeterince büyümemiş kaybolacak yüksek ihtimal demişti üçü de tuttu bende 5 Mart’ta çatlatma iğnesi oldum 16sında idrar testi pozitif çıktı adetimden 3 gün önce sonrasında 21 inde kan vermiştim onda da pozitif gördük inşallah sağlıkla sıhhatle kucağınıza alırsınız 🤗