Selam kızlar. Daha önceleri psikiyatrik ve psikolojik yardım aldığım dönemler olmuştu. Ne yazıkki kaygı bozukluğum sürekli olarak kendini yeni baştan gösteriyor. Bu dönemi hem kendim hemde bebeğim için daha iyi bir süreç haline getirmek istiyorum. Bu yüzden randevu aldım ve psikologla görüşmeye karar verdim. Aranızda bu tarz yardım alanlar oldu mu bu süreçte? Nasıl etkisini gördünüz mü?