Elanurcalboga Merhaba hanımlar ben 34+6 haftalığım ama bebeğim in gelişimi 2 hafta ileride kilo olarak boy olarak ultrason kağıdındada 36+6 haftalık görünüyor sizce erken doğum mu olur hangi haftayı doğuma göre baz almam gerekiyor
uykularharamoldu Elanurcalboga benim son adet tarihime göre doğum 25 Haziran gösteriyor. Fakat ultrasonda 20 Haziran gösteriyor. Doktor da 20 haziranda doğum olacak diyor. Mesela ilk başlarda gittiğimizde de 16 Haziran gösteriyordu. Doktor bu sefer de 16 haziranda doğum olacak diyordu. Benim de geçen bu soru kafama takıldı. Kendi düşünceme göre ultrasonda ne çıkıyorsa o.
iremss Elanurcalboga son adet tarihine göre doğm planlanr 39+6 da doğm yaptm ultrasonda 42 görünüyodu ama son adet tarihine göre oldu doğm
Neseeli Elanurcalboga canım iki hafta kadar önde veya geride görünmesi normal sayılıyor.. gelişimi ile alakalı ultrasonda öyle çıkıyor.. benim de bir hafta ileride.. doğumla alakası yok…