Nurkubra başından beri gidiyordum canım 30. Hafta gibi doktoruma sordum zararı var mı diye drum kremle almamı söyledi kanamalar olabilir dedi 2-3 kere krem kullandım ama canım çıktı baktım uğraşılmıyor yine kuaföre gittim 3 gün önce şükür bişey olmadı 36. Haftadayım bu arada kasma kendini sıkma serbest bırak bişey olmaz bence