Bir61 Herkese merhaba 33+0 haftalık ikiz hamileyim bugün doktor randevum vardı iki gündür de hafif adet sancım vardı doktor rahim ağzımın kısaldığını yumuşama olduğunu 2cm de açıklığım olduğunu söyledi bebekler 2500 ve 2600 kg en azından 34 haftayı bekleseler çok iyi olurdu dedi ama beklemezler gibi duruyomuş 2doz bugün 2doz yarın ciğer geliştirici iğne olucam adalat diye bi hap verdi sabah akşam bugün nst de düzensiz 2-3sancı çıkmış yatırmamıza gerek yok diye eve gönderdi. Ciğer geliştiriciler kaç günde etki eder 34haftaya giremezsek hayati tehlikeleri olur mu yoğun bakımda çok kalır mı acaba tecrübesi olan var mı
tazebiranne_hg04 Bir61 1haftaya etki eder ciğer geliştiriciler çoğul gebelikler genellikle haftasından önce doğuyor zaten 2.500 sınır doğacak bebekler için eğer ciğerlerinde sorun olmaz beslenirlerse küvöze almazlar ama önlem için de alabilirler çok uzun süre duracaklarını sanmıyorum canım stres olma sende hiç Allah sağlıklı sıhhatli dünyaya gelip sağlıklıca büyütmeyi nasip etsin
Hellili Bir61 hayati tehilke değil de emme refleksleri gelişmemiş olabilir kiloları iyi inşallah küveze bile girmeyeceklerdir dert etmeyin
star3star Bir61 allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🤲🏻kiloları 33.haftaya göre maşallah çok çok iyi endişe etmeyin🧿
Bir61 tazebiranne_hg04 çok teşekkür ederiin inşallah cumaya kadar beklerler de iğneler de fayda eder 🙏🏻
Deletedmom727272 Şükür ki artık teknoloji ve olanaklar çok iyi böyle durumlar için, Allah üçünüzü de korusun ve sağlıkla kavuşmayı nasip etsin🙏🏼
JJ19 InshAllah sag salim kucaginiza alirsiniz , 30 haftayi gecmis , kilolarida iyi, hic merak etmeyin yasayacaklardirAllahin izniyle 🥰🤗 icinizi ferah tutun