Merhaba arkadaşlar ben perşembe günü opu oldum bugün yani cumartesi günüde taze transfer oldum ve bugün 4 hücreli embriyo kaliteli güzel dendi bu şekilde transfer olan tutanlar lütfen yazabilirler mi moral olsun banada bu 3. Denememiz insallah tutar 🙏🏻❤️ 14 gün sonra test günümmüş birde ne gibi belirtileriniz oldu bu embriyoda kaçıncı gün hissetmeye başladınız