Kızlar ben hamileliğimden önce lazere gidiyordum ve bitmişti daha doğrusu 6 ayda bir gitmeye başlamıştım şuan 9+6 dayız ben çok alıştım lazere rahatlığa 🫤 Son ay tek gitsem doğumdan önce sorun olur mu acaba giden var mıydı düşünceleriniz nelerdir acaba