Kızlar cam ve sakura Hastanesi’nde infertilite bölümüne gidiyorum. Doktor bütün tahlilleri istedi benden herşeyim tamam tahkim filmim filan eşiminde öyle. Doktor sırf tedavi gecikmesin diye özelde çektir rahim filmini dedi sıra yok diye. Ama şimdide kaç haftadır randevu bulamıyorum sonuç için napmam lazım ya sizce randevusuz gitsem bakarlarmi sonuclarima