Şöyle anlatayım bu benim ikinci gebeliğim ilk çocuğumda doktor 5.ayımda kız 5.5 da da ayrıntılı da erkek olduğunu söylemişti onun öncesinde hep bacaklar kapalıydı şimdi yine hep kapalı ve ben 28.haftama girdim devlette sürekli kapalı diye yorum yapmıyorlar diye özele gittim ve bana erkek bu dedi ben pipisini görmedim doktor öyle söyledi ve Buda yine 5.5 aylıkken falandı ayrıntılı da da göstermedi bu bebeğim şimdi dün kontrolüm vardı bende doktora sordum bebek erkek mi diye oda on dk kadar baktı ve organı bacağıyla kapalı ama ben hiç erkeğe benzetemedim bu bebeği yapısı benzemiyor dedi ben kalakaldım nerdeyse doğurcam bebeğin cinsiyeti kesin değil özeldeki bana erkek diyor bu benzemiyor hiç bence kız diyor kaldım öyle 🙄🙄 bu bebek kız mı erkek mi hayır gidiyorum hep de kapalı organı özeldeki de açıktı ama organı kordonla mı karıştırdı ki bu niye erkeğe benzetmiyor kız diyor anlamadım gitti böyle bişi yaşayan var mı ya hazırlığımı yapamıyorum resmen 🙄🙄