Bahar11mucize Kızlar ben bu gğn ikinci dozumu oldum ebe bana doğumdan 2 ay sonraya yine gün verdi ve bunu 5 doza tamamlarsan bidaki hamileliğinde olmassın aşı dedi sizede böyle bişey söylendimi yaptırmayı düşünürmüsünüz
Asminsmom Bahar11mucize bana 3.dozu dogumdan sonra verdi ve yine 2.hamileliginde yaptirmazsin dedi 5 doz oldguna emin.misin
Mel-sin Bahar11mucize Evet cnm öyle bişey varmış. Ben de 2.dozumu olduğumda doğumdan 2 ay sonraya verdi gün 3.doz için. Bunu 5e tamamlarsan bir daha ki hamileliğinde vurdurmak zorunda kalmasın dedi. + 10 yılda bir, 1 kere vurulmasını sadece o kadar dedi.
Bahar11mucize Asminsmom evet eminim doğumdan 2 ay sonraya tarih verdi 3. Doz için 5 e tamamlarsak iyi olur diğer hamileliğinde yağtırmazssın aamaaşı kartınıda kaybetmemen gerek dedi
Bahar11mucize Ozge11 kol ağrısı çok yapıyo diye valla bide daha 18 marta versi çoçuk olunca unutmuyum diyede düşünmüyo değşlim 😂
Yarenelibol Ozge11 iğne fobim var 😂 kan bile aldıramıyorm sürekli bıktm artk bi sağlık ocağı bi hastane
Ozge11 Bahar11mucize haha doğru 😁 kaçıncı dozda ağrı yapmaya başladı canım ben dün ilk dozunu oldum dün hiç ağrı yoktu bugün de Yok gerçi ama bi sertlik var.Dozlar arttıkça ağrı artıyor mu acaba.En eyiisi beşe tamamlamak😁
Bahar11mucize Ozge11 benim ilk dozda ikinci günü başladı kolumu kaldıramıyodum canım yatakda dönemiyodum düşün bu ikinci dozu inşllah öyle olmam
Ozge11 Yarenelibol ben ilk dozu dün oldum kan aldırırken daha çok canım acıyordu resmen ama aşıyı hiç hissetmedim bile 😁
Burmus Bahar11mucize 2.dozu vurulduktan sonra bana da o şekilde söyledi 5 doza tamamlandığında bir Daha yaptırmama gerek kalmadığını söyledi ve Doğumdan sonra ya gün verdi 3. Doz için
Hdamla Bahar11mucize bende ikinci dozu yaptırdım ve bir sonraki Doğumdan 3 ay sonrası ve ben 5 doza tamamlamak istiyorum sadece Doğum için değil tüm hayatım boyunca korunmuş olacağım. Zaten ikinci doz ilki gibi ağrılı olmadı