gozgozanne ilk 3 ay çok fazla düşük riskim vardı sonradan erken doğum riskine döndü 30. haftaya kadar ağdaya gitmiştim druma sorduğumda krem kullan dedi 2-3 kere krem kullandım ama olacak gibi değil şimdi 36. Haftadayım 3 gün önce ağdaya gittim şükür bişey de olmadı sanıyorum ki bundan sonra da bebek gelmek istemeyecek 😂 druna sor yine de sen