Tugcezeynep89 2 ay önce kurtaj oldum ama kendimi hala kürtaj olmuş gibi hissetmiyorum o ana dair hiç bir şey hatırlamıyorum.Sedasyon denilen anestezi uygulandı uyku hali yani sdve ameliyathaneye girişi hatırlıyorum sonrası yok sonra odada uyandım hastanedeyken kanamam oldu eve geldim dinlendim hiç bir ağrım olmadi kanamam sdce 2 gün sürdü 3.gün hiç kalmadı.Vakumlu kurtaj oldum zaten artık böyle yapılıyor.tam 28.gün ilk adetimi gördüm 5 gün sürdü ilk 2 gün çok yoğundu sonra geçti,yine tam 28.gün 2.adetimi gördüm ve o da eskisi gibiydi normal adet dönemimdeki gibi.
Uzun uzun yazdım size cnku bazen kötü tecrübeler olabiliyor buradaki önemli şey doktor ve uygulanan yer en en en önemli nokta bu uzman bir doktor ve çok iyi bir steril ortamda yapılmış olamasi gerekiyor.Luften bundan emin olun kürtajın en önemli kısmı bu.Kotu hikayeler malesef kötü hastaneler ve kötü doktorlardan kaynaklanıyor.
Operasyondan sonra 15 gün ilişki yasağı vardi sonra korunmadan devam edebilirsin dedi doktorum ama ruhen hazır değildim sanrım şimdi 2 ay geçti üzerinden yumurtlama takibine başladım adetimin gelmeyeceği günü bekliyorum 🤲🤲🤲😊😊