Berivanserkan Anneler 17+6 gunluguz bebegin hareketlerini hâlâ hissetmiyorum ilk gebeligim 22. Haftaya kadar hissetmemek normal die okumustum ama herkes yok hissetmen lazm diyo ne zaman hissetmistiniz siz :)
Minikpopo Berivanserkan çok normal hissetmemen sadece damar atımı gibi hissedersin şimdilik daha sonra hareketlerini hissedersin canım bakma başkalarına sen kuruntu yapma 😊
Mel-sin Berivanserkan Hiç telaş yapma canım. Ben 20.haftamda hissetmistim o da net değildi. Gaz mı bebek mi tam emin olamıyorum. Tam anlamıyla 22de hissettim. Doktorum da 24e kadar yolu var telaş yapma demişti.
Bahar11mucize Berivanserkan ahhh canımmsen o hissetmen gerekiyo diyenlere bakma 😂onlara kalsa ben 8 haftalıkdan beri hissetmem gerekiyodu 😂 ama 19. Haftamın ortalarında hissettim ilk şuan 24+5im maşllahımız var tepikleri yiyorum 😂 dert etme hissedersin
Berivanserkan Minikpopo ay hadi insallah ya :) ultrasonda hareket eden bebek tekme atmiyo :) die üzülüyordum
Berivanserkan Bahar11mucize :) ayy bende istiyorum ınsallah Rabbim yavrularımızı sag salim kucagimiza almamizi nasip etsin
Bahar11mucize Berivanserkan amin canım aminn hissettikden sonra daha farklı oluyo 😊bu seferde tekmelemeyince neden temeklemiyo bişeymi var derdine düşüyosun 😂
Yarenelibol İlk hamilelikte 25 e kadar hissetmemen normal bebek rahim duvarını aşmadığı sürece hisedemeyiz zaten bnde 19 da hissetmeye başladm şua 21+6 oldu net şekilde hisediyorum kilom var die hissetmicem diye çok korkmuştum ama öyle olmadı 🙂 zayıflar daha cabuk hisedermiş 14 de bile hiseden var yani🤔
Busragull Berivanserkan 22 hafta normal ilk gebelıjte gec hıssedılebilir hatta 6 aya kadar anlamayan bile var bende 23 haftadayım ilk gebelıgım daha yenı hıssedıyorum 😊