28+3 haftalık gebeyim özellikle son zamanlarda kendimi depresyonda hissediyorum bir boşluk hissi var icimde sebebini anlayamadigim eskiden kendi kendime yeterdim fakat şimdi çok yalnız hissediyorum.çok şukur evliligim yada ailemle ilgili bir sorunum yok ama benimle ayni durumda olanlar varmı merak ettim