Deletedmom8373 Kızlar aşırı ama bildiğiniz gibi değil resmen hiç birşey yemiyorum erik yiyorum. Midemi bulundurmayan tek şey o ve deli gibi canım istiyor. Zararı olur mu bilemiyorum da.
kahvesever__ Deletedmom8373 olmaz 🤣🤣 ben de kışın hep çilek yerdim deli gibi şimdi de hiç yüzüne bakmıyorum çok değişik
zeynepikra_61 Deletedmom8373 Bebek için zararı olacagini düşünmüyorum ama seni rahatsız edebilir şişkinlik yapar ☺️🙏🏻
Ksks07 Deletedmom8373 aynı durumdayım ve günde ciddi bir miktar tüketiyorum. Tuhaf bir şekilde bünyeme dokunmuyor 😂 Normalde olsa karnımın midemin her yerim mahvolması gerekirdi 😁
Deletedmom7373700 Deletedmom8373 bende deli gibi yedim 1 ay boyunca. Günlük 2 kilo yedim abartısız 😂 gece uykudan uyanıp erik yiyordum. Her gün 2 kilo bitiyordu. Tek sıkıntı tuzlayıp yediğim için tansiyonumu kötü yaptı. Onun dışında da bişey olmadı 😂
selmabttl3 kahvesever__ bi yerinde leke var mı bebbişin öyle derler ya çilek 🍓 yerlen aklına gelsin dokunma bi yerine diye
Deletedmom8373 zeynepikra_61 Kendime hakim olsam. Bugün yürüyüş yaparken ağaçtan topladım kırmızı ekşi ağacı söküp eve getirmek istedim 😂
zeynepikra_61 Deletedmom8373 Bende öyleyim tamam bıktım artık erikten diyorum hopp erik görünce gözlerim 10 tane oluyor 😁😁😁
Deletedmom8373 Deletedmom7373700 Bazen tuzlu bazen tuzsuz ama tüm gün tek tükettiğim bu bakalım nolcak minnoş 😂
Derya Deletedmom8373 olmaz ama yine de kararınca yemek güzel cırcır olursunuz mazallah😅 benim oğlum da turşu gibi doğucak diye korkuyordum da çok şükür olmadı😂
Deletedmom8373 Derya Benim ilk turşuydu ama acı biber bi tabak yiyodum sonradan mide bulantıları başlayınca erik oldu 😂