Hayalimsinn Kızlar 19+6 günlük hamileyim 18. Haftadan beri kızım gayet hareketliydi ama bu iki gündür çok tembellesti arada çok hafiften vuruyo normalmi sizce ilk gebeliğim olduğu için bilmiyorum tecrübeli annelere sormak istedim…
Zehragniken Hayalimsinn çok normal canım o haftalarda çoğunlukla öyle olur zaten 25den sonra düzenli hissetmeye başlarsın merak etme
Hayalimsinn kahvesever__ çok teşekkür ederim canım iki gündür hareket etmeyince korktum sürekli onu düşünüyorum
kahvesever__ Hayalimsinn yok korkma ben 18+3 de hissetmiştim ilk sonra oğlum 3.4 gün de bir vuruyordu daha küçük olduğu için 25 haftadan sonra güçleniyor merak etme
Hayalimsinn kahvesever__ öyleyse iyi çünkü. Ben bundan önce iki düşük yaptım ama bunda cinsiyet hareket falan hepsini yaşadığım için Allah korusun bişey olursa kaldıramam