Merhaba arkadaşlar benim 3 gündür çok değişik ağrım oluyor bebek hareket edince sancı yapıyor ve direk baskı yapıyor aşağı 33 haftalık gebeyim sizce neden böyle oluyor. Rahimdede çok kötü ağrı yapıyor böyle sızlatıyor hareketleri çok sertleşiyor sanki aşağı doğru ağrı sızı yapiyor