Yldz-pk doktorunuz aksi bişey demediyse sorun yoktur ki baya da gebeliğiniz ilerlemiş, kan değerleriniz bebeğinizin gelişiminde aksama olmadığı sürece negzel.. ben şeye benzetiyorum biraz mesela mide bulantısı olmayan da kendimi hamile gibi hissetmiyorum diyor sanırım bazı şeyler kafamızda eşleştirdiğimiz sıfatlarla alakalı