minikerdeminannesi Bebeğimizin doğum tarihi 27 Aralık 2022 görünüyor 01.01.2023 yazdırmaz miyiz biliyor musunuz kızlar ?
EssoSavve minikerdeminannesi hastane doğum raporu veriyor malesef kafamıza göre olmuyor benim doğum tarihim kimliğimde farklı bu benim için sinir bi durum çünkü takıntılıyım 🙄 bence bunu sevmesekte bu tarz konular önemli belki oda istemez ben Burcu ikizler olmasın çok istedim şükür erken doğdu seninde gönlüne göre versin rabbim ♥️
gamzosgamzos minikerdeminannesi hayir yazdiramiyorsunuz malesef kızım 19.12 2019 dogumlu dogum belgesine gore yazdilar
Ksks07 minikerdeminannesi ben aralık sonu doğumluyum. Herkese yaşımı söylediğimde yok yaa sen 1 yaş daha fazla değil misin, yaşını mı küçültüyorsun diyorlar 😂 Hayır yaşıtlarımdan en son ben yaş alıyorum daha olmadım diye açıklama yapıyorum. 2022’ler ile değil aslında 2023’ler ile yaş alıyor olacak. Ama iyi yanı okula erken başlaması olabilir :)
Ebrumelek16 minikerdeminannesi kız benim oğlum 30 Aralık daha vahim 😂 yazmıyorlar maalesef en sevmediğim zaman Ocak ortası demişti doktor sözde ocağa bile varamadık resmen bi sene büyüdü çocuk bi günden 😭
minikerdeminannesi gamzosgamzos siz hastane yönetimiyle konuştunuz mu acaba etkisi olur mu bilemiyorum
gamzosgamzos minikerdeminannesi doktorumla konusmustum 1 ocak yazılabilrmi diye sormustum mumkun olmadigini soylemisti
minikerdeminannesi Ksks07 evet öyle oluyor benim bir yakınım da Aralık doğumu ondan biliyorum yaşıtlarına göre küçük oluyor ben de iki üç gün için bebeğime sıkıntı olsun istemiyorum
Melikemercimek Benimki de 23 Aralık görünüyor ben de 1 Ocak için uğraşacağım çünkü yaşıtlarının arasında çok küçük kalacak . Okula Veli dilekçesi ile göndermeyebiliyoruz ama yine de 1 Ocak olsun istiyorum erkek olursa askere de geç gider
Nazendehanim minikerdeminannesi ben 16 Aralık doğumluyum kimliğinde 1 Ocak yazıyor hiçbir faydasını görmedim yaşıtlarimdan en önce ben yaş alıyorum bu durum beni 26 dan sonra üzmeye başladı ,nasip olursa benim yavrum da Aralık doğumlu olacak en son o büyüyecek tabi bu hissi 25 ten sonra yaşayacak belki 25 e kadar bir an önce büyümek isteyecek 😅 artık yazılmıyor canım 31 de 31 Aralık 😅
Ksks07 Mrvnehir ben kendi senemdekilerle yazıldım ancak senenin en sonunda yaş alıyordum aydan sebep. Dolayısıyla üniversiteye başladığım da benle aynı sene doğanların hepsi çoktan 18 iken ben 17 yaşındaydım, reşit olmamıştım o bakımdan avantaj bence :)
Yasminadem minikerdeminannesi okullarda aya göre aldıkları için bi sorun olmuyor. Kızım 04.12.2018 doğumlu kreşte bi sorun yaşamadık. K yüzden ben gününde yazılmasından yanayım.