ozumunannesi 2Bebek1Anne evet ya başak gibi görünüyor biraz erken gelirse de terazi. Hiç fikrim olmadığı burçlar 🫠 ben de dengesiz bir ikizlerim 😂
2Bebek1Anne ozumunannesi aahahahah kesinlikle 😂😂 eşim hep şey diyor bi gün eve gelcem kızım seni sandalyeye bağlamış karşına geçip kahve içiyor 🤭🤭
Melegimin_annesi ozumunannesi Zaman su gibi akıp geçiyo 10 haftalıkken 20 haftalık olayım göbeğim çıksın istiyodum şimdi 23 haftalığım ağırlaşınca herşey zorlaşıyor biran önce doğurayım çocuğumu kucağıma alayım istiyorum😇🥰