Omay0707 Kızlar randevum 10 +4e denk geliyor başka da bulamadım o haftada gitsem ikili test yaparlarmı zaten sonuç 1 haftaya cıkıyor sonuç cıktıktan sonra 13 haftalıkken gidecegim bakarlarmı sizce
hulya_6363 Omay0707 15 haftalıkken 2 li tarama yapılmıyor dye biliyorum ama sana şunu söyliyim çok ünlü bir prof.doktora gidiyorum şehrimde ve bana bu testlerin tamamen çöp olduğunu söyledi ben yaptrdim dedim ama bana dedi boşuna yorulmuşsun dedi.onun yerine detaylı ultrason yaptr demişti
Omay0707 hulya_6363 ya öyle tabiki benim doktorumda gereksiz bende istemiyorum ama yaşadıgım bölgede ve dogum yapacagım zaman cok sınırlı bir bölge eğer bi risk varsa dogum tıp fakultesinde olmak zorunda buna göre planlar ayarlamalar yapmak zorundasın dedi o yüzden risk varsa tıp da dogum yapacagım tek o sebebten
Kuskoysunlaryoluna hulya_6363 gerçekten kafa karışıklığından başka bir şey değil. Yaptırdım ve fetal DNA önerildi bu sefer de. Ne yapacağımı bilmiyorum
hulya_6363 Omay0707 anladm canm bide şunu hastaneye gidip sor saat 5 ten sonra randevusuz da hasta bakıyorlar belki ozaman alırlar seni bir sor istersen
hulya_6363 Kuskoysunlaryoluna eğer 2 li test sonucunuz riski çok yüksek dglse sadece ona bakıp dger testleri yaptırmanızı önermem detaylı ultrason bulgunuz normalse yaptırmayın derim.yasiniz 30 civarıysa yine yüksek risk çıkar yaştan dolayı
Kuskoysunlaryoluna hulya_6363 Yaşım 30 Doktor cok yüksek riskli demedi gri bölgedesiniz dedi. Biyokimyasal Trisomy 21: 1/114 Kombine risk: 1/701 olarak çıktı. Hangisini baz alarak söyledi onu bilmiyorum ama
Kuskoysunlaryoluna Yaşım 30 Doktor cok yüksek riskli demedi gri bölgedesiniz dedi. Biyokimyasal Trisomy 21: 1/114 Kombine risk: 1/701 olarak çıktı. Hangisini baz alarak söyledi onu bilmiyorum ama
hulya_6363 Kuskoysunlaryoluna 30 yaşında olunca işte o yüzden risk çıkıyor ama yaş riski tanıdık biri daha var 34 yaşında yaşından dolayı risk çıktı bunun için de DNAsina baktirmadi
Kuskoysunlaryoluna hulya_6363 doktorum özellikle yaştan dolayı vs demedi o yüzden onun etkisi ne kadar bilemiyorum tam olarak. Başka bi doktora daha soracağım. Ama 30 ile 34 yaş arasında da cok fark oluyor risk grubu olarak sanırım. Tabi 30 da az değil muhtemelen etkisi yüksektir
hulya_6363 Kuskoysunlaryoluna 20 ve üstünde risk hep çıkıyor gördüğüm ve tanıdığım kim varsa öyle oldu o yüzden