Cancemm evet canım tanıya göre değişiyor normalde gebelere ücretli oluyor kalp hastalarına filan ücretsiz ben ilk kutu aldıgımda gebelik dırımu yazmışlar tanı yok tanı olsa ücretsiz verirdik dedi eczane 10 günde bir bitiyır haftasonuna denk geliyor diye doktora dedim venöz yetmezlik yazmış tanıya rapor cıkarttık 9 kutuya bide başka ilaclar da vardır icin 25 tl gibi biley ödedik.Raporum yokken de yine tanı girip venöz yetmezlik yazıyordu hemsire 48 ödüyordum sonra zamanla arta arta 68 oldu sonra rapor cıkarttım.Parasını da gectim 1 kutudan fazla vermiyor eczane haftasonu bitince sıkıntı oluyordu sürekli git yazdır saglık ocagı kalabalık sıcak bi yandan.