Ormanmeyveli Ball1903 Dikiş atılmadı mı acaba benimde 50 mm’di 24. Haftada şimdi 43 e düşmüş yavaş yavaş kısalıyor ama 15 mm çok tehlikeli mutlaka serklaj gerekir
Elfidam Ball1903 alttan muayene ile mi bakıldı 15mm. Korkutmak gibi olmasın ama 25 mm altı riskli diye biliyorum
myangelson Ball1903 benim 20 de 8mm e düşmüştü acilmam vardı acil serklaj yapıldı ilaçlar falan hiç fayda etmedi o yüzden dikiş atıldı 13mm e çıkmıştı 1 hafta sonra 4mm e düşmüş neredeyse doğum olacaktı bebek dikişi yırtar dediler doğum başlar dendi ikinci kez dikiş atıldı 21. Haftada 45 e çıktı dendi şuan kaç bilmiyorum 23. Haftamdayim ama 25 altı sıkıntılı diye biliyorum da belki haftana göre ilaçla tedavi edilebilir bilemiyorum
Aliyegunes Ball1903 cnm bnmde 28 haftada 13mm düşmüştü 1cnn acklikta vardı yatark yatarak ilaçla 36 dgdrdum smdi yine hamileyim 34 haftalık
motherofcats Ormanmeyveli 43 mm gayet iyi bir uzunluk haftanız ilerledikçe git gide kısalır zaten benim 50 idi gebelik başında daha sonralarda 48 çıktı 22+0 da 47 buçuktu
Nsnese Haftamda 21mmydi. 26. Haftaya kadar düşüş Olmadı 26. Hafta da 15 mm e düştü ve Serklaj oldum. Şimdi sadece haftada da 1 Pruloton iğne günde 1 progestan alıyorum 31 haftalık olduk şükür 🙏 korkma moralini yüksek tut ve sürekli dinlenir modda ol
Ball1903 Aliyegunes boyunuz kısa mi acaba boyum kısa diye mi böyle oldum bir de 42 kilo ile hamile kaldim
Acemianneee08 Ball1903 ilaçlar işe yarayabiliyor kuzum muhtemelen haftanız ileri diye dikiş atmadılar çok ayakta kalmayın olabildiğince uzanın
cennetim_S Ball1903 bende 25 haftayim dun gittim dusmus 33 e doktorum ilac iyne yazdi ve uzanmami soyledi kesinlikle dinlenmem lazim
Ball1903 Ciğer geliştirici ve iğne oldum günde 4 tane de progestan kullanacagim bu ay çok ayakta kaldım okulda çift nöbet tutuyordum bi anda kısaldı şimdi sürekli yatma moduna geçtim haftaya kontrolüm var umarım uzar veya kisalmaya devam etmez