19 haftalık gebeyim 2li testim 1400de bir down sendromh çıktı yanlış anlamadiysan burun yapısı 5 olması gerekirken 2 çıktı ve biraz kötü oldum olma ihtimali var denildi ..
Sıvı aldirmami veya genetik test söylediler sıvıda korktum aldırmaktan genetik testte ise maddi gücüm yetmeZdi 5bin denildi …
Bu şekilde down sendromlu diyip sonradan doğumda bir şey çıkmayan. Varmı aranizda