Eyican Arkadaşlar merhaba 10+5 haftalık hamileyim. Dün kadın doğum doktoru idrar kan tahlili yaptı ve enfeksiyon tespit etti İNFEX 200 mg Antibiyotik verdi. Kullananlar yorumlarını yazabilir mi acaba ??