Annecikk34 Kızlar 36. Haftadayız bebekte hiçbir şey yoktu 2 hafta içinde yumurtalıklarında kist çıktı doktor 1 hafta sonra tekrar bakıcam dedi. Benim gibi olan var mı ? 😞