fatmakoken1_ ben hamileligimi öğrendim rapor aldım 40 ve heyet raporları şeklinde şuan da doğum iznindeyim hiç bı etkileme olmadı yanlış bilgi vermişler bence
mavininhertonuu 1 yılda en fazla 40 gün alabiliyoruz sonrası heyet raporu oluyor benim şansın 40 doldurdum heyet aldım sonra yıl döndü örnek veriyorum 2 gün kesintin oluyor 3 gün aldın 1 günlük rapor tutarı yatıyor 10 gün aldın 8 gün yatıyor