Merhaba kızlar, mart ayında hsg çekindim tüplerim açık çıktı. Dr filmden sonra 2 ay gebelik oluşmazsa hastaneye gitmemi istemişti. 2 yıllık evliyim, çikolata kistim var ve amhm 0,58 çıkmıştı. Ptesi günü tüp bebek merkezine tedaviyi başlatmak için gitmek istiyorum kızlar, adet olmadan muayene oluyor mu, bilginiz var mı. İlla adetimi beklemem gerekiyor