Merhaba kızlar ben şu anda 25 haftalık hamileyim ve 8 gün sonra uçağa binip yurt dışına tatile gidicem.Ama benim içim hiç rahat değil.Sanki benim uçağa binmeme izin vermicekler gibi hiss ediyorum. Daha önce hamileyken uçağa binen oldumu ve ya uçağa binmek için doktorunuzdan rapor ve ya başka bir sözleşme aldınızmı? Bu havalimanında gereklimi ?