Dilarakr benimde doğumum kasımda kullanmam pek diye kabin tipi aldım ilk önce içine puset koyarım diye düşündüm ama dar geldi puset kesinlikle sığmıyor, diğer türlü de bebeği yatırmak pek rahat olmuycak gibi geldi. O yüzden ben iade ettim travel karsıtıydım bu zamana kadar hep ama bütceniz varsa yine pusetle kullanılan baston kabin tipleri var ama fiyatları yüksek. Kış da olsa illa ki dışarıya çıkıcam lazım olucak ve ufacıkken baston veya kabin arabada yatış pek sağlıklı olmuycak gibi geliyor bana. Yoyko city travel sistem araba aldım kabin boyu iade edip