Aysegul-bebek Kızlar merhaba kaç gündür soğuk algınlığı var bende bugün de vücudum iyice halsiz düştü ağrıyordu hemşireye sorarak minoset içtim ama çok kötü hissediyorum aranızda ağrı kesici içen var mı
Mrvtdmr Benimde şiddetli baş ağrılarım tutuyor maalesef benimde parol içtiğim oldu. Ama parol günde 3 kez içilir diye biliyorum. Sen yine de ağrayan bi yerin oldugu zaman parol iç hamilelere parol öneriyolar ☺️