Sinem77 Ben dis gebelikten kürtaj oldum ve metotreksat ignesi yaptılar ama beta yavas düşüyor daha önce başına gelen varmi ve kanama goren varmi
Yeniiannecikk Sinem77 bende o iğneden oldum.4ncu gün kan verdim hafif yükselme vardı 4ncu gün genelde yükseltiyormus 7nci günü bekliyoruz
Sinem77 EmineDefneGokce bende 2. Kez geçiriyorum ilkinde boyle olmamisti bu sefer metotreksat vurdular yavas yvas düşüyor birde lekelenmelerim var