O Sancılar, ağrılar boşuna değilmiş, akşam üzeri doktorum nst normal dedi, Sancılar içinde kivrandim ,gece yarısı suyum geldi,acil sezeryanla doğum yaptım,elimden geldiğince soruları cevaplamaya çalışacağım36+5 te geldi yavrum,spinal anestezi ile, darısı bekleyen herkese 👶