Samo001 eşimede ameliyat demişlerdi sonra biz tabi başka doktora gittik o doktorda tekrardan testler istedi sonuçlara göre ameliyata uygun görmedi bekleyin dedi ilk çocuğumu dünyaya getirdim 2,5 yaşında.şimdi ikinciye hamileyim.hatta ilk ameliyat diyen doktor şey demişti ilk çocuğunuz olur hani bi şekilde ama ameliyatsız ikinci çok zor olmaz falan demişti.Eğer tek doktor gördüyse başka doktorlarada gidin.