Merveslt Hanimlar merhaba 32.4 haftalik hamileyim surekli olarak bayılma yaşıyorum idrar tahlilimde protein çıktı aranızda bunu yasayan varmi acaba bilgi verirseniz sevinirjm
teachervera Merveslt Benim protein kaçağı 319 mg çıkınca acil ameliyata alındım. Çünkü 33. Ncü haftada kalmıştı kilosu boyu gelişimi engelliyor
ezgi_ulutag Merveslt ilk hamilelikte bende Yaşadım 37 haftalık doğum yaptım.2 gebelikte aynı sıkıntı var doktorum takipte sınırda değerlerim 39.cu haftaya giriyorum.tansiyonum falan normal salı günü doğum olacak nasip olursa içinizi ferah tutun
teachervera ezgi_ulutag Bende korkuyorum ya ilk gebeliğim de tansiyon 14 ve üstü idi 37 de doğum yaptım. 11 ay oldu yine hamileyim korkuyorum tekrar eder mi
Asafmavi Kızlar benimde idrarda pro +1 yazıyor yanında değerler normal yazıyor şimdi bende protein varmı yokmu anlamadım. Bide o testi vermeden iki gün önce yaptırdım onda negatif yazıyor protein