Kızlar dün şehir hastanesinde detaylı ultrasona gittim 15 dk kadar bakıldı bana orda hiç bir şey demedi kağıt verdiler doktorunuza gösterin dediler ben hızlıca çıkıp orda olan bir doktora gösterdim o da sadece sağ böbrekte genişleme var 5.5mm korkulacak bir şey değil takmayın perinatolojiye göndereceğim yinede takip edelim dedi. Tamam dedim o an üzüntüden soramadım unuttum ama başka hiç bir şey demedi bebeğin boyunu kilosunu bile söylemedi şimdi bakıyorum aşırı sinir oldum ben ne yapmalıyım? Birde perinatoloji yerine yanlışlıkla başka bölüme sevk vermiş hafta sonu diye ulaşamıyorum doktora pazartesi arayın düzeltirsin dediler çok sinirlerim bozuldu. Bana en azından boy kilo söylemesi gerekmez miydi sadece her şey iyi sadece sağ böbrek o da önemsiz takma perinatolojiye git diyip yolladı🙄 ben şimdi sizce ne yapmalıyım