Samo001 Kızlar 1 sene 8 aydir çocuk isdedik 4 ay sonra dokdora gitdim 1 sene 4 aydır kontroldeyim hkç hamilelik görmedim eşim sperm analizi vermişdi ilaçla düzele bilir demlerdi dün yine verdik kötü çıkdı ultrasiyon çekildi doktor ameliyat dedi hiş erkek amelyati olup kötü durumla karşlaşan oldumu😔😥😥😥
cihandurumerve Samo001 eşinizin sorunu varikösel olabilir mi? Eğer variköselse benimle özelden iletişime geçebilirsiniz benim eşimde ameliyat oldu detayları anlatayım size
myangelson Samo001 benim eşim de ameliyat oldu varikosel den ayrıca bende de sıkıntı vardı ikimiz de tedavi olduk catlatma iğnesi ile hamile kaldım
Hayal-123 Samo001 bende tam 4 sene olmadı cnm ameliyat demişti korkuyorduk cünkü bize de aynısı dediler baktık olacak gibi değildi ameliyat oldu 6 ayda hamile kaldım kalp atmadığı için kurtaj oldum sonra kanamam bitti yine hamile kaldım kimyasal oldu sonra kanamam bitince yine hamile kaldım sükür bu sefer sagıklıklı oldu 32 haftalık olduk sükür korkma ol ameliyat yani korkma hiç
Hafsa13 Samo001 canim hiç üzülme aynısı bizim başımızdan geçti eşimin sperm sayısı düşüktü varikosel ameliyatı oldu yine düzelmedi doktor dedi bu sayıyla hamile kalman imkansız direk tüp Bebek ben Rabbime dayandım şuan üçüncü gebeliğim ilki kalp atışları durdu bir kızım var şimdi ikinci kızıma hamileyim doktora kalsa imkansızdı bizim cocugumuzun olması tedavisiz şekilde normal hamile kaldım hiç üzülme Rabbime dayan Rabbim ol derse olur doktorlarin doktoru yüce Allah
Ahsenmom Samo001 canım benim eşimde varikosel ameliyatı oldu kasığından kurşun sıyırdı suriyede operasyonda. Bunların hepsi bekarken oldu. Bende pco vardı Allah nasip etti oldu. Mfk karışım kullandık Varikosel bebeğe engel değil diyor doktorlar
mbt34 Samo001 Bahsettiği ameliyat varikosel ameliyatı ise sperm değerleri düzelsin diye yapılıyor zaten. Kısırlık falan korkulacak bir şey yok. Gerekirse birkaç doktora daha görünsün, ameliyat gerçekten gerekli mi bakılsın, ona göre olur.