AselLinaMom Kızlar ben sancaktepe ilhan varankta doğum yapmayı düşünüyorum şimdi ben tek kişilik bi odada kalmak istiyorum bunun için ek ücret verebiliyor muyuz tek kişilik oda kiralanabilir mi bilgisi olan beni aydınlatsın hayrına 😅
uyanancirkiin AselLinaMom bende şırda bekliyim aynı şekilde orda doğum yapıcam 😅 cevap veren olmazsa pazartesi kontrole gidince sorar cevaplarım 😅😅
Edaeren AselLinaMom canım ben 6 gün önce orda spinial sezeryanla doğum yaptim hemşireler doktorlar çok iyi ama normal doğum ebeleri nasıl bilmiyom
AselLinaMom Keşke dedikodu postu açsaymışım ya hemen cevap verilirdi bilgi edinecek postlara cevap asla yok 🙄🙄
AselLinaMom uyanancirkiin başka postlara birsürü kişi yazıyor ama bu tür postlar sinek avlıyor resmen!
Edaeren AselLinaMom benim kaldığım oda tek kişilikti sezeryanli olduğum için normal doğum yapanların odası iki kişilikti. Oda kiralama hakkında bilgim yok malesef