Selothatun bende 34+3 te gittim sancı vs çıkmadı 2640 gr ama karnım aşırı kasılıyor bebek hareket ettikçe ara sıra yürüyünce kasık ağrım oluyor hala çalışıyorum ben ayakta durunca daha çok kasılıyor sanırım karnım taş gibi oluyor ama doktor bana sadece suyun iyi kilosu iyi diyor pozisyonu vs Veya doğum ile alakalı hiçbir şey söylemiyor .