Hlya_arca27 JJ19 bu deger 17 nin üstündeyse bebeğin sağlığı açısından zararliymis galiba henus doktorumla görüşmedim cok endişe ettim
Hlya_arca27 JJ19 doktorunuzla bu durumu konustunuz mu ne dedi cocuklarda otizm sorunu felan yaziyordu internette
Hlya_arca27 Benin referad degerimde en yuksek seviye 17 yaziyordu benimki de 20 çıkınca sıkıntı ettim biraz
JJ19 Hlya_arca27 yo referans aralıgında oldugu için her şey normal dedi , folik asit içmeye de devam ettim hala da multivitamin içinde folik asit içiyorum , itibar etme oyle seylere otizime neyin neden oldugu pek bilinmiyor canım içini ferah tut
Hlya_arca27 JJ19 ben zaten 27. Haftamdayim folik asit kullanimini coktan biraktim balik yağı kullandim bi kutu yeni bitti sen kaçıncı haftandasin
Hlya_arca27 JJ19 degerleriniz yuksekse folik asit kullanimi daha da yukseltir diye düşünüyorum doktorunuz birakmanizi tavsiye etmedimi
JJ19 Hlya_arca27 ben 15 haftadayım şu an bıraktım folik asit 5 mg kullanıyordum. Şuan vita dha materna kullanıyorum onunda içinde var