Bebeğimi geçtiğimiz salı günü sezeryan ile dünyaya getirdim .şükür şuan bi sıkıntı yok fakat mememi verince ağlıyor emmiyor. Sütümü sağıyorum ve başlarda şırınga ile beslememe rağmen mememi tutmadı. Ve bu yüzden hastanede mama vermeye başladık. Evdede kendi sütümü sağıp artık biberonla veriyorum ve yetmediği zamanda mama da veriyorum. Silikon göğüs ucu aldım göğsümün ucuna takıp bebeği tutturup yan tarafından sağdığım sütü yada mamayı verince emiyo ama hemen duruyo ve süt gelmezse emmeyip ağlamaya başlıyo. Birazda daha büyüyünce mememi tutarmı acaba gitgide sütümün arttığını sağdığım ml dan anlıyorum rengide iyece gelmeye başladı sütümün ama bebeğim tutarmı sizce ilerleyen zamanlarda yada hep sağacakmıyım ben, başına gelen yada çözüm üreten varmı.