Benim de ağrılarım çok oluyor hatta kollarımdan bileklerime kadar uyuşma oluyor doktor normal olduğunu söyledi ve tahlil bile yapmadı acaba bu ağrılar için kendim magnezyum takviyesi kullansam mi dedim birde aile hekimi doktoruna söyleyip tahlil yaptırıp emin olmak istiyorum kaburga ve kürek kemiklerim ağrıyor batıyor bunun magnezyum ve kalsiyum eksikliğiyle ilgisi olduğunu okudum doğru mu bilmiyorum.