Tugba660 canım benim daha çok erken düşüncelere kapılmak için ben de altı haftalıkken gitmiştim ben de kese bile görmemişti alttan muayene etti şu anda keseyi göremiyorum dedi ben çok üzülmüştüm yani niye kese görünmüyor diye, ondan sonra sabredip 1 hafta sonra tekrar gittim bu sefer bebek göründü kalp atışı görünmedi ondan sonra tekrar gittim kalp atışında duydum yani biraz bekle acele etme