seymaa4 annemin de hiç göğüs ucu yokmuş,emzirme öncesi hemşireden yardım istiyormuş,şırınga ucuyla göğüs ucunu çıkartıp hemen öyle emziriyormuş annem.İlk zamanlardan sonra da zaten bebek eme eme kendi çıkarıyor göğüs ucunu.Göğüs ucu çıkık olmayan bi arkadasım bu şekilde uğraşmak istemediği için silikon göğüs ucu kullanmak istedi ama bebek de suni bi ucu kullanmayı tercih etmedi doğal olarak.Bir süre sonra bebek emmeyi bıraktı,şimdi mamayla besliyorlar.Yani emzirmek istediğinizi sürekli kendinize hatırlatın ve inat edin