Kızlar ayın 1 inde çatlatma iğnesi olmuştum bugün 18. Gün ve dün adet olmam gerekiyordu. 14. Güne kdar testim pozitif çıktı fakat git gide silikleştiği için ümidim yoktu bir daha yapmadım test. Sancımda var arada bel ağrım oluyor kasık ağrım oluyor. Sizce gebelik var mıdır